SUCHÁNEK, Petr and Alena KLAPALOVÁ. Výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, kvalita a její řízení v podniku – návrh koncepčního rámce pro měření vztahů (Business Performance, Customer Satisfaction, Quality and its Management in Enterprise - Draft of Conceptual Framework for Relationship Measurement). In Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii. Košice: PHF EU Bratislava se sídlem v Košicích, 2018, p. 137-152. ISBN 978-80-225-4501-3. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1480100, author = {Suchánek, Petr and Klapalová, Alena}, address = {Košice}, booktitle = {Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii}, keywords = {business performance; customer satisfaction; quality management; product quality}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Košice}, isbn = {978-80-225-4501-3}, pages = {137-152}, publisher = {PHF EU Bratislava se sídlem v Košicích}, title = {Výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, kvalita a její řízení v podniku – návrh koncepčního rámce pro měření vztahů}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1480100 AU - Suchánek, Petr - Klapalová, Alena PY - 2018 TI - Výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, kvalita a její řízení v podniku – návrh koncepčního rámce pro měření vztahů PB - PHF EU Bratislava se sídlem v Košicích CY - Košice SN - 9788022545013 KW - business performance KW - customer satisfaction KW - quality management KW - product quality N2 - Předmětem příspěvku je navržení koncepčního rámce a vhodných ukazatelů pro měření vzájemných vztahů mezi finanční výkonností, spokojeností zákazníka, kvalitou produktu a řízením kvality v podniku. Cílem článku je navrhnout model propojující výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, řízení kvality a kvalitu produktu. Dílčím cílem článku je identifikovat jednotlivé veličiny a sestavit dotazník, který umožní tyto veličiny identifikovat, včetně identifikace vzájemných vazeb mezi zkoumanými veličinami. S využitím metody literární rešerše byly identifikovány všechny zkoumané veličiny a byl také zkonstruován dotazník k jejich měření a v případě potřeby také k vytvoření konstruktů. S pomocí identifikovaných proměnných a konstruktů lze hledat jejich vzájemné vztahy s využitím pokročilých statistických metod jako jsou vícenásobná regrese nebo modelování pomocí strukturálních rovnic. ER -
SUCHÁNEK, Petr and Alena KLAPALOVÁ. Výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, kvalita a její řízení v podniku – návrh koncepčního rámce pro měření vztahů (Business Performance, Customer Satisfaction, Quality and its Management in Enterprise - Draft of Conceptual Framework for Relationship Measurement). In \textit{Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii}. Košice: PHF EU Bratislava se sídlem v Košicích, 2018, p.~137-152. ISBN~978-80-225-4501-3.
|