Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1480413, author = {Rysová, Kateřina}, address = {Brno}, booktitle = {Mladá slavistika III. Slavistika mezi generacemi}, edition = {1. vydání}, editor = {Paučová, Lenka; Šaur, Josef}, keywords = {online advertising; advertising in education; stylistics; style}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9095-8}, pages = {119-131}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Charakteristika internetové reklamy (s důrazem na reklamu v oblasti vzdělávání)}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1480413 AU - Rysová, Kateřina PY - 2018 TI - Charakteristika internetové reklamy (s důrazem na reklamu v oblasti vzdělávání) PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021090958 KW - online advertising KW - advertising in education KW - stylistics KW - style N2 - V úvodní části příspěvku Charakteristika internetové reklamy (s důrazem na reklamu v oblasti vzdělávání) jsme ve stručnosti představili teoretické poznatky týkající se reklamy, s pomocí odborné literatury jsme definovali základní pojmy. Věnovali jsme se pojmu styl a charakterizovali jsme styl reklamy. V druhé části jsme se zaměřili na stylovou podobu současné české a ruské online reklamy, kterou jsme popsali na základě materiálu internetové textové reklamy. Na konkrétních příkladech jsme ilustrovali vybrané jazykové prostředky, typické pro reklamu v oblasti vzdělávání, a nastínili jsme tak základní rysy reklamního stylu. Především jsme se věnovali jazykovým prostředkům, které slouží k navázání kontaktu s adresátem reklamy, způsobům vyjádření apelu na čtenáře, slovní zásobě i některým syntaktickým prostředkům používaným v reklamních textech. ER -
RYSOVÁ, Kateřina. Charakteristika internetové reklamy (s důrazem na reklamu v oblasti vzdělávání) (The Characteristics of Internet Advertising (with an Emphasis on Advertising in Education)). In Paučová, Lenka; Šaur, Josef. \textit{Mladá slavistika III. Slavistika mezi generacemi}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, p.~119-131. ISBN~978-80-210-9095-8.
|