Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1482678, author = {Hloušková, Lenka and FernándezandRey, Elena and Ceinos Sanz, Cristina and Nogueira Pérez, Miguel A. and GarcíaandMurias, Rebeca and Gościniak, Malgorzata and Navrátilová, Lenka and GarcíaandMurias, Rebeca and Ceinos, }, article_location = {Brno}, article_number = {3}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/SP2018-3-9}, keywords = {project Guide My W@y!; training of career guidance practitioners}, language = {cze}, issn = {1803-7437}, journal = {Studia paedagogica}, title = {Příklad dobré projektové praxe ze vzdělávání kariérových poradců}, url = {http://hdl.handle.net/11222.digilib/138465}, volume = {23}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1482678 AU - Hloušková, Lenka - Fernández-Rey, Elena - Ceinos Sanz, Cristina - Nogueira Pérez, Miguel A. - García-Murias, Rebeca - Gościniak, Malgorzata - Navrátilová, Lenka - García-Murias, Rebeca - Ceinos, PY - 2018 TI - Příklad dobré projektové praxe ze vzdělávání kariérových poradců JF - Studia paedagogica VL - 23 IS - 3 SP - 175-181 EP - 175-181 PB - Masarykova univerzita SN - 18037437 KW - project Guide My W@y! KW - training of career guidance practitioners UR - http://hdl.handle.net/11222.digilib/138465 N2 - V textu je představena metodika vzdělávání kariérových poradců s názvem Evropský koncept kariérového poradenství pro mezinárodní mobilitu mládeže (eGuidance concept). Metodika je hlavním výstupem projektu ERASMUS+ s názvem Guide My W@y! a byla vytvořena pro účely vzdělávání kariérových poradců, kteří v rámci náplně své práce podporují mezinárodní mobilitu mladých. Projektoví partneři ze Španělska, Polska a ČR se dále v textu rozepsali o inovacích či přímo implementaci této metodiky do jejich každodenní práce. ER -
HLOUŠKOVÁ, Lenka, Elena FERNÁNDEZ-REY, Cristina CEINOS SANZ, Miguel A. NOGUEIRA PÉREZ, Rebeca GARCÍA-MURIAS, Malgorzata GO$\backslash$'SCINIAK and Lenka NAVRÁTILOVÁ. Příklad dobré projektové praxe ze vzdělávání kariérových poradců (An Example of Good Project from Training Counsellors). \textit{Studia paedagogica}. Brno: Masarykova univerzita, 2018, vol.~23, No~3, p.~175-181. ISSN~1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-3-9.
|