SMITH, Kari, Roman ŠVAŘÍČEK and Milan POL. O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání: rozhovor s Kari Smith. Studia paedagogica. 2018, vol. 23, No 3, p. 165-174. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-3-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání: rozhovor s Kari Smith
Authors SMITH, Kari, Roman ŠVAŘÍČEK and Milan POL.
Edition Studia paedagogica, 2018, 1803-7437.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
Doi http://dx.doi.org/10.5817/SP2018-3-8
Keywords (in Czech) doktorské studium; reforma; norský kontext
Keywords in English doctoral studies; reform; Norwegian context
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Changed: 19/4/2024 12:28.
PrintDisplayed: 29/7/2024 01:26