SEDLÁČEK, Marek. Život bez hudby si žáci neumějí představit: k aktuální problematice hudební výchovy dětí a mládeže (The Pupils Cannot Imagine Their Lives Without Music: To the Current Issue of Music Education for Children and Youth). Hudební výchova: časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta – vydavatelství, 2018, vol. 26, 3-4, p. 6-8. ISSN 1210-3683. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1485576, author = {Sedláček, Marek}, article_location = {Praha}, article_number = {3-4}, keywords = {music education; musical preferences; music listening; youth; classical music}, language = {cze}, issn = {1210-3683}, journal = {Hudební výchova: časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní}, title = {Život bez hudby si žáci neumějí představit: k aktuální problematice hudební výchovy dětí a mládeže}, volume = {26}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1485576 AU - Sedláček, Marek PY - 2018 TI - Život bez hudby si žáci neumějí představit: k aktuální problematice hudební výchovy dětí a mládeže JF - Hudební výchova: časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní VL - 26 IS - 3-4 SP - 6-8 EP - 6-8 PB - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta – vydavatelství SN - 12103683 KW - music education KW - musical preferences KW - music listening KW - youth KW - classical music N2 - Autor článku se ve svém textu zaměřuje na hudební preference dětí a mládeže, důležitost a poslání předmětu hudební výchova z pohledu vybraných výsledků hudebně sociologických výzkumů Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. ER -
SEDLÁČEK, Marek. Život bez hudby si žáci neumějí představit: k aktuální problematice hudební výchovy dětí a mládeže (The Pupils Cannot Imagine Their Lives Without Music: To the Current Issue of Music Education for Children and Youth). \textit{Hudební výchova: časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní}. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta – vydavatelství, 2018, vol.~26, 3-4, p.~6-8. ISSN~1210-3683.
|