MAZÁČOVÁ, Pavlína, Veronika WÖLFELOVÁ a Zbyněk TAJOVSKÝ. Online nástroje informační gramotnosti učitelů v teorii a edukační praxi. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Online nástroje informační gramotnosti učitelů v teorii a edukační praxi
Název anglicky Online Instruments of Information Literacy on Teachers in Theory and Educational Practice
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí), Veronika WÖLFELOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Zbyněk TAJOVSKÝ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/18:00105732
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky informační gramotnost; pedagogika; digitální kompetence; učitel
Klíčová slova anglicky information literacy; pedagogy; digital competences; teacher
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 31. 3. 2019 23:36.
Anotace
Workshop představil učitelům teoretická východiska digitální a informační gramotnosti. Poté byly předvedeny on line nástroje rozvíjení gramotností v praxi učitelů a následně učitelé s těmito technologiemi pracovali.
Anotace anglicky
The workshop presented the theoretical basis of digital and information literacy. Later on, the tools of developing literacy in the practice of teachers were presented on-line, and teachers then worked with these technologies.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MUNázev: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 09:40