MIHAI, Hana. Odrazy kultury v jazyce reklamy : srovnávací analýza anglických a francouzských nadpisů a podnadpisů propagačních textů (Reflections of Culture in the Language of Advertising : Comparative Analysis of English and French Headings and Subheadings in Promotional Texts). In 4. medzinárodná konferencia doktorandov, Ústav filologických štúdií, Pedagogická fakulta, Univerzita Komenského, Bratislava, Slovensko. 2018. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1488780, author = {Mihai, Hana}, booktitle = {4. medzinárodná konferencia doktorandov, Ústav filologických štúdií, Pedagogická fakulta, Univerzita Komenského, Bratislava, Slovensko}, keywords = {advertising; culture; headings; subheadings; comparative analysis; English; French}, language = {cze}, title = {Odrazy kultury v jazyce reklamy : srovnávací analýza anglických a francouzských nadpisů a podnadpisů propagačních textů}, url = {https://www.fedu.uniba.sk/sucasti/ustavy/ustav-filologickych-studii/podujatia-ustavu/konferencie/4-medzinarodna-konferencia-doktorandov/}, year = {2018} }
TY - CONF ID - 1488780 AU - Mihai, Hana PY - 2018 TI - Odrazy kultury v jazyce reklamy : srovnávací analýza anglických a francouzských nadpisů a podnadpisů propagačních textů KW - advertising KW - culture KW - headings KW - subheadings KW - comparative analysis KW - English KW - French UR - https://www.fedu.uniba.sk/sucasti/ustavy/ustav-filologickych-studii/podujatia-ustavu/konferencie/4-medzinarodna-konferencia-doktorandov/ N2 - Jazyk a kultura jsou pevně propojeny a navzájem se ovlivňují. Sdělení, které plní určitou funkci v daném jazykovém a kulturním prostředí, je mnohdy funkčně nepřenositelné do prostředí jiného, není-li přizpůsobeno jeho čtenářům. Cílem práce je porovnat formulace nadpisů a podnadpisů ve dvou jazykových verzích reklamních textů propagujících turistickou destinaci, a pokusit se vysvětlit jazykové odlišnosti v kontextu společensko-kulturním. Práce čerpá především z poznatků kognitivní a kulturní lingvistiky, sémantiky a pragmatiky. ER -
MIHAI, Hana. Odrazy kultury v jazyce reklamy : srovnávací analýza anglických a francouzských nadpisů a podnadpisů propagačních textů (Reflections of Culture in the Language of Advertising : Comparative Analysis of English and French Headings and Subheadings in Promotional Texts). In \textit{4. medzinárodná konferencia doktorandov, Ústav filologických štúdií, Pedagogická fakulta, Univerzita Komenského, Bratislava, Slovensko}. 2018.
|