TRNOVÁ, Eva. The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. 10th International Conference on Education and New Learning Technologies. 1. vyd. Palma, Mallorka, Spain: IATED Academy, 2018, s. 8366-8372. ISBN 978-84-09-02709-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Influence of Pre-servis Teacher Experiences with Innovative Methods on Their Future Practice
Název česky Vliv zkušeností pregraduálních studentů s inovativními metodami na jejich budoucí praxi
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Palma, Mallorka, Spain, 10th International Conference on Education and New Learning Technologies, od s. 8366-8372, 7 s. 2018.
Nakladatel IATED Academy
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00115030
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-84-09-02709-5
ISSN 2340-1117
Doi http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018
UT WoS 000531474302120
Klíčová slova česky pregraduální učitelské vzdělávání; inovatnivní metody; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky pre-service teacher education; innovative methods; science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 1. 2021 10:11.
Anotace
Teacher education is one of the most important factors influencing quality and effectiveness of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education. Therefore this teacher education has become an economic and political priority. To improve the professional competences of teachers, it is necessary to implement into pre-service teacher education innovative educational methods. Science teachers-candidates educated by appropriate way build up their pedagogical knowledge, skills and competences and apply acquired innovative methods in their teaching.
Anotace česky
Vzdělávání učitelů je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících kvalitu a efektivitu vzdělávání v oblasti přírodních věd, technologie, inženýrství a v matematice. Proto se toto vzdělávání učitelů stalo hospodářskou a politickou prioritou. Pro zlepšení profesních kompetencí učitelů je zapotřebí zavést do pregraduálního vzdělávání učitele inovativní vzdělávací metody. Učitelé přírodovědných předmětů, kteří jsou vhodně vzděláváni, si rozvíjejí své pedagogické znalosti, dovednosti a kompetence a uplatňují získané inovativní metody ve výuce.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 06:55