ČERNÝ, Michal. Webináře jako pedagogický experiment? (Webinars as a pedagogical experiment?). In Úskalí on-line vzdělávání. 2018.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Webináře jako pedagogický experiment?
Name (in English) Webinars as a pedagogical experiment?
Authors ČERNÝ, Michal.
Edition Úskalí on-line vzdělávání, 2018.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) webináře; pedagogika; didaktika; výzkum; DVPP
Keywords in English webinars; pedagogy; didactics; research
Changed by Changed by: RNDr. Michal Černý, Ph.D., učo 268947. Changed: 22/1/2019 09:45.
Abstract
Přednáška představovala didaktické zásady a zkušenosti s pořádáním webinářů pro učitele.
Abstract (in English)
The lecture presented the didactic principles and experience of organizing webinars for teachers.
PrintDisplayed: 27/9/2024 00:43