Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1491730, author = {Matějka, Petr and Válek, Jan}, address = {Dubnica nad Váhom}, booktitle = {12. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou}, edition = {1.}, editor = {Gabrhelová G., Lengyelfalusy T.}, keywords = {lean manufacturing; agile manufacturing; trends in production; supply chain}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Dubnica nad Váhom}, isbn = {978-80-89732-72-2}, pages = {119-127}, publisher = {Vysoká škola DTI Dubnica nad Váhom}, title = {Agile, vývojový stupeň lean nebo úplně nová koncepce?}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1491730 AU - Matějka, Petr - Válek, Jan PY - 2018 TI - Agile, vývojový stupeň lean nebo úplně nová koncepce? PB - Vysoká škola DTI Dubnica nad Váhom CY - Dubnica nad Váhom SN - 9788089732722 KW - lean manufacturing KW - agile manufacturing KW - trends in production KW - supply chain N2 - Tento příspěvek se zaměřuje na koncept štíhlé výroby a agilní výroby a srovnává tyto dvě metodiky z hlediska přidané hodnoty pro zákazníka podle typu produktu a jeho životního cyklu. Rovněž poukazuje na podobnosti těchto dvou přístupů v rámci dodavatelského řetězce. Na základě těchto srovnání se provádí závěrečné shrnutí výsledků. Z výsledků je zřejmé, že jen velmi málo společností na trhu je čistě štíhlá nebo čistě agilní. Každá z těchto dvou metodik je extrémně a je založená na jiném principu. Nejde o novou vývojovou fázi, nýbrž o jinou filozofii, jiný způsob řízení podniku. Proto většina společností skutečně používá hybridní metodiku, ať již účelově a s podrobnými znalostmi chudého a agilního, nebo pouze pomocí zdravého rozumu. Znalost metod a jejich optimalizace je velkou výhodou pro společnosti, protože dodavatelský řetězec jako proces je významnější každý rok a řádně fungující dodavatelský řetězec je hlavní výhodou na trhu. ER -
MATĚJKA, Petr and Jan VÁLEK. Agile, vývojový stupeň lean nebo úplně nová koncepce? In Gabrhelová G., Lengyelfalusy T. \textit{12. didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou}. 1st ed. Dubnica nad Váhom: Vysoká škola DTI Dubnica nad Váhom, 2018. p.~119-127. ISBN~978-80-89732-72-2.
|