Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1493017, author = {Čejková, Ingrid and Harvánková, Klára}, booktitle = {18. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku : Hledání kvality, Zdravotně sociální fakulta JČU, České Budějovice, 28.- 29. ledna 2019}, keywords = {quality of teaching; students´ dropout; CERPEK}, language = {cze}, title = {Kvalitní výuka = úspěšný student?}, year = {2019} }
TY - CONF ID - 1493017 AU - Čejková, Ingrid - Harvánková, Klára PY - 2019 TI - Kvalitní výuka = úspěšný student? KW - quality of teaching KW - students´ dropout KW - CERPEK N2 - Rámec rozvoje vysokého školství zdůrazňuje nutnost reakce univerzit na specifika současné generace studentů. Jedním z nich jsou například častější odchody studentů ze studia zapříčiněné studijní neúspěšností. Současné výzkumy ukazují, že za tímto trendem nestojí pouze masifikace vysokého školství a nižší studijní předpoklady uchazečů, ale že jedním z významných faktorů je i studentské hodnocení kvality vysokoškolské výuky. Vysokoškolští učitelé však s porovnáním s učiteli na nižších stupních vzdělávání nemusí disponovat žádným pedagogickým vzděláním. Realizace kvalitní výuky se tak pro ně stává výrazně složitější. V našem příspěvku bychom chtěly představit výsledky výzkumu z oblasti podpory vzdělávání VŠ učitelů ve vztahu ke zvýšení kvality výuky a možnému snížení studijní neúspěšnosti. ER -
ČEJKOVÁ, Ingrid and Klára HARVÁNKOVÁ. Kvalitní výuka = úspěšný student? (Quality of teaching = successful student?). In \textit{18. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku : Hledání kvality, Zdravotně sociální fakulta JČU, České Budějovice, 28.- 29. ledna 2019}. 2019.
|