Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1493177, author = {Sudický, Petr}, booktitle = {Počítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvkůPočítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol}, keywords = {e-learning; mobile technologies}, language = {cze}, title = {Tvoříme výuková videa a tutoriály rychle a jednoduše pomocí iPadu [workshop]}, url = {https://www.pocitacveskole.cz/kategorie/setkavani/pocitac-ve-skole-2014}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1493177 AU - Sudický, Petr PY - 2014 TI - Tvoříme výuková videa a tutoriály rychle a jednoduše pomocí iPadu [workshop] KW - e-learning KW - mobile technologies UR - https://www.pocitacveskole.cz/kategorie/setkavani/pocitac-ve-skole-2014 N2 - Stále více učitelů si pořizuje iPad nebo jiný tablet kvůli prohlížení internetu, e-mailové komunikaci, organizaci aktivit nebo ulehčení práce při cestování. Možnosti využití iPadu z pohledu učitele jsou ale mnohem širší. Zajímavou oblastí jsou aplikace, které učitelům umožňují rychle a jednoduše vytvářet krátká výuková videa nebo tutoriály s využitím materiálů, které máme většinou již k dispozici - ať už se jedná o powerpointové prezentace, ilustrační obrázky nebo videa, či výukové texty. Hotová videa a tutoriály lze studentům poskytnout v rámci přípravy na dané téma a ušetřený čas v hodině věnovat praktickým činnostem, skupinové práci a procvičování látky. Workshop ukáže několik aplikací, pomocí kterých lze tato krátká videa a tutoriály na iPadu tvořit a dále sdílet se studenty. Tématicky je určený po učitele všech předmětů - přirodovědných, humanitních i pohybově zaměřených. ER -
SUDICKÝ, Petr. Tvoříme výuková videa a tutoriály rychle a jednoduše pomocí iPadu [workshop] (Creating learning videos and tutorials easily with iPads). In \textit{Počítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, sborník příspěvkůPočítač ve škole 2014: 11. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol}. 2014.
|