SUDICKÝ, Petr. Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu. In E-learning forum 2017 (Změňme rytmus našeho vzdělávání). ISBN 978-80-86433-65-3. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stěhovaví historici umění: Experimentální vzdělávací projekt s podporou e-learningu
Název anglicky Migrating Art Historians: A technology-enhanced experimental educational project
Autoři SUDICKÝ, Petr.
Vydání E-learning forum 2017 (Změňme rytmus našeho vzdělávání), 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-86433-65-3
Klíčová slova česky e-learning; adventure learning; komunikace vědy
Klíčová slova anglicky e-learning; adventure learning; science communication
Štítky adventure learning, e-learning, science communication
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 16. 4. 2019 13:07.
Anotace
Příspěvek představí experimentální vzdělávácí projekt s názvem "Stěhovaví historici umění," který je v současné době realizován Centrem pro raně středověká studia na FF MU. Cílem projektu, v rámci kterého studenti dějin umění spolu se svým vyučujícím absolvují semestrální pěší pochod napříč Francií (celkem 1500 km), je jak terénní výzkum a studium středověkých památek s návazností na fenomén poutnictví, tak i experimentální vyzkoušení a ověření způsobů, jak mohou vzdělávací technologie a e-learningové metody přispět k podpoře takto pojaté inovace výuky a komunikace věděckých výzkumhých výstupů.
Anotace anglicky
The paper introduces the experimental educational project "Migrating Art Historians" which is currently administered by the Center for Early Medieval Studies, Faculty of Arts, Masaryk University. The aim of this project, which involves a 1500-km-long pilgrimage across France on foot (performed by a group of art history students together with their teacher), is an extensive on-site research and study medieval monuments connected to the phenomenon of pilgrimage as well as experimental research of how learning technologies can be utilised to support such innovative learning approach and communication of research outputs.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 21:32