SUDICKÝ, Petr. Migrating Art Historians: A full-body learning experience. In MoodleMoot.cz 2018 a konference eLearning 2018. 2018. ISBN 978-80-263-1505-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Migrating Art Historians: A full-body learning experience
Název anglicky Migrating Art Historians: A full-body learning experience
Autoři SUDICKÝ, Petr.
Vydání MoodleMoot.cz 2018 a konference eLearning 2018, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-263-1505-6
Klíčová slova česky e-learning; adventure learning; komunikace vědy
Klíčová slova anglicky e-learning; adventure learning; science communication
Štítky adventure learning, e-learning, science communication
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 10. 4. 2019 09:31.
Anotace
V roce 2017 vyrazila skupina 10 studentů a 1 vyučujícího na výzkumně vzdělávací pouť napříč Francií, jejíž cílem bylo odborně zmapovat umění spjaté s fenoménem poutnictví a poutnických cest v kontextu evropského středověku. Výsledkem tohoto projektu bylo nejen 1500 km pěšího pochodu a obrovské množství sesbíraného materiálu, ale rovněž ověření zcela nového pojetí vzdělávání a komunikace vědy s podporou technologií. To zahrnovalo mimo jiné zapojení studentů na partnerských univerzitách formou hybridních e-learningových kurzů, sdílení výzkumných výsledků přímo z terénu formou krátkých dokumentárních filmů, nebo uspořádání streamovaných workshopů s předními světovými experty in-situ. Projekt jako celek tak představuje příklad toho, jak aktivně přistoupit k inovaci vysokoškolské výuky, a zároveň jak do této výuky zapojit technologie způsobem, který přináší přímý dopad pro vzdělávání studentů i širší veřejnosti.
Anotace anglicky
In 2017, a group of 10 students and 1 teacher set off for a research and educational pilgrimage across France with the aim of studying medival art connected to the phenomenon of pilgrimage and pilgrim routes. The outputs of this project comprised not only 1500 km of shear walking and a plethora of collected material, but also of real-life verification of a brand new, technology-enhanced approach to education and science communication. In this context, the project encompassed running of several hybrid e-learning courses for students at partner universities, instant sharing of research outputs through a series of short documentary movies, and streaming of workshops with renowned experts happening directly in-situ along the way. As a whole, the project showed a number of possible ways to innovate higher education practices as well as to apply technologies in a way that directly brings impact for students and general public.
Návaznosti
MUNI/A/1003/2017, interní kód MUNázev: Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě III (Akronym: PROVYZAN III)
Investor: Masarykova univerzita, Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě III, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 14:23