SLÁDKOVÁ, Věra. Aktivity rozvíjející řečovou dovednost psaní v učebnici Maturita Solutinons pre-intermediate (2nd edition): Hodnocení učebnice ve vztahu k písemné části maturitní zkoušky z angličtiny. (Activities developing writing in Maturita Solutions Pre-intermediate (2nd edition): course book evaluation in connection with the written part of the school-leaving exam). Auspicia. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií o.p.s., 2018, vol. 15, No 1, p. 8-31. ISSN 1214-4967. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1495626, author = {Sládková, Věra}, article_location = {České Budějovice}, article_number = {1}, keywords = {course-book evaluation; process writing; product writing; peer review; audience; communicative aim}, language = {cze}, issn = {1214-4967}, journal = {Auspicia}, title = {Aktivity rozvíjející řečovou dovednost psaní v učebnici Maturita Solutinons pre-intermediate (2nd edition): Hodnocení učebnice ve vztahu k písemné části maturitní zkoušky z angličtiny.}, volume = {15}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1495626 AU - Sládková, Věra PY - 2018 TI - Aktivity rozvíjející řečovou dovednost psaní v učebnici Maturita Solutinons pre-intermediate (2nd edition): Hodnocení učebnice ve vztahu k písemné části maturitní zkoušky z angličtiny. JF - Auspicia VL - 15 IS - 1 SP - 8-31 EP - 8-31 PB - Vysoká škola evropských a regionálních studií o.p.s. SN - 12144967 KW - course-book evaluation KW - process writing KW - product writing KW - peer review KW - audience KW - communicative aim N2 - Pomocí kritérií stanovených na základě současné odborné literatury a výzkumu hodnotí tato studie potenciál učebnice Maturita Solution Pre-intermediate (2nd edition) k rozvíjení psaní u studentů připravujících se ke složení maturitní zkoušky z angličtiny. Studenti se jejím prostřednictvím seznámí s většinou požadovaných dílčích dovedností psaní a zvyknou si na typické zadání prací. Učebnice však zanedbává komunikační funkci psaní a vyučuje psaní pouze jako produkt. Dále se dostatečně nevěnuje jednotlivým fázím procesu psaní, podceňuje tvorbu textu a jeho zdokonalování a neposkytuje učitelům dostatečnou podporu k tomu, aby mohli psaní rozvíjet i jinak než pouze jedním učebnicí stanoveným způsobem. ER -
SLÁDKOVÁ, Věra. Aktivity rozvíjející řečovou dovednost psaní v učebnici Maturita Solutinons pre-intermediate (2nd edition): Hodnocení učebnice ve vztahu k písemné části maturitní zkoušky z angličtiny. (Activities developing writing in Maturita Solutions Pre-intermediate (2nd edition): course book evaluation in connection with the written part of the school-leaving exam). \textit{Auspicia}. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií o.p.s., 2018, vol.~15, No~1, p.~8-31. ISSN~1214-4967.
|