Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1497599, author = {Pojslová, Blanka}, booktitle = {Konference Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům}, keywords = {Learner corpora; lexical analysis; feedback; EASP writing}, language = {cze}, title = {Vliv zpětné vazby na písemný projev studentů angličtiny pro specifické účely: Lexikální analýza žákovských korpusů}, year = {2018} }
TY - CONF ID - 1497599 AU - Pojslová, Blanka PY - 2018 TI - Vliv zpětné vazby na písemný projev studentů angličtiny pro specifické účely: Lexikální analýza žákovských korpusů KW - Learner corpora KW - lexical analysis KW - feedback KW - EASP writing N2 - Tento příspěvek zkoumá, k jakým lexikálním změnám došlo u písemného projevu studentů angličtiny pro specifické účely vlivem intervence v podobě vícenásobné zpětné vazby poskytnuté učitelem v asynchronním elektronickém módu. Každý student napsal dvě eseje, jednu před intervencí (Pre-Test) a jednu po intervenci (Post-Test). Takto získané žákovské korpusy (Pre-Test a Post-Test) byly následně analyzovány pomocí metrik opírajících se o poznatky korpusové lingvistiky a systemické funkční lingvistiky. ER -
POJSLOVÁ, Blanka. Vliv zpětné vazby na písemný projev studentů angličtiny pro specifické účely: Lexikální analýza žákovských korpusů (Effect of Feedback on ESP writing: Lexical analysis of Learner Corpora). In \textit{Konference Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům}. 2018.
|