Ispol’zovanije al’ternativnych metodov i metodičeskich primerov pri obučenii inostrannomu jazyku
BOBRZYKOVÁ, Olga. Ispol’zovanije al’ternativnych metodov i metodičeskich primerov pri obučenii inostrannomu jazyku (Using alternative methods and methodological styles in training foreign languages). Online. In Актуальные проблемы обучения русскому языку XIII. Brno: Masarykova univerzita, 2018, p. 42-49. ISBN 978-80-210-9077-4. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9077-2018. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Ispol’zovanije al’ternativnych metodov i metodičeskich primerov pri obučenii inostrannomu jazyku |
Name in Czech | Využívání alternativních metod a metodických stylů při výuce cizích jazyků |
Name (in English) | Using alternative methods and methodological styles in training foreign languages |
Authors | BOBRZYKOVÁ, Olga (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution). |
Edition | Brno, Актуальные проблемы обучения русскому языку XIII, p. 42-49, 8 pp. 2018. |
Publisher | Masarykova univerzita |
Other information | |
---|---|
Original language | Russian |
Type of outcome | Proceedings paper |
Field of Study | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Publication form | electronic version available online |
WWW | URL |
RIV identification code | RIV/00216224:14410/18:00106296 |
Organization unit | Faculty of Education |
ISBN | 978-80-210-9077-4 |
Doi | http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9077-2018 |
UT WoS | 000527800600004 |
Keywords (in Czech) | alternativní metoda; učební pomůcky;cizí jazyk; kompetence; diktování; převyprávění |
Keywords in English | alternative method; teaching aids; a foreign language; competence; dictation; retelling |
Tags | International impact, Reviewed |
Changed by | Changed by: Dana Nesnídalová, učo 831. Changed: 14/1/2021 12:28. |
Abstract |
---|
Innovacionnaja dejatel’nost’ - odno iz osnovnych ponjatij sovremennoj pedagogiki. Predmetom issledovanija v dannoj stat’je javljajetsja ispol’zovanije al’ternativnych metodov i posobij pri obučenii inostrannomu jazyku, v tom čisle russkomu. V dannoj stat’je rassmatrivajetsja istorija razvitija teorii obučenija inostrannym jazykam s točki zrenija trech osnovnych metodičeskich napravlenij i ich modifikacij. V stat’je takže analizirujutsja osnovnyje podchody k osnovnym innovacionnym metodam v oblasti obučenija inostrannym jazykam, i privodjatsja konkretnyje primery ispol’zovanija nestandartnych prijemov i sredstv obučenija inostrannomu jazyku. |
Abstract (in Czech) |
---|
Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Alternativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky.Předmětem výzkumu, předkládaným v tomto článku, je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. |
Abstract (in English) |
---|
Innovative activity is one of the basic concepts of modern pedagogy. The subject of research in this article is the use of alternative methods teaching aids in a foreign language teaching, including Russian. In this article, the history of the development of the theory of teaching foreign languages from the point of view of the three main methodological directions and their modifications is considered. The article also analyzes the main approaches to the main innovative methods in the field of teaching foreign languages, and gives concrete examples of the use of non-standard methods and tools for teaching a foreign language. Innovative activity is one of the basic concepts of modern pedagogy. The subject of research in this article is the use of alternative methods teaching aids in a foreign language teaching, including Russian. In this article, the history of the development of the theory of teaching foreign languages from the point of view of the three main methodological directions and their modifications is considered. The article also analyzes the main approaches to the main innovative methods in the field of teaching foreign languages, and gives concrete examples of the use of non-standard methods and tools for teaching a foreign language. : Innovative activity is one of the basic concepts of modern pedagogy. The subject of research in this article is the use of alternative methods teaching aids in a foreign language teaching, including Russian. In this article, the history of the development of the theory of teaching foreign languages from the point of view of the three main methodological directions and their modifications is considered. The article also analyzes the main approaches to the main innovative methods in the field of teaching foreign languages, and gives concrete examples of the use of non-standard methods and tools for teaching a foreign language. |
PrintDisplayed: 8/10/2024 16:57