Detailed Information on Publication Record
2018
Ispol’zovanije al’ternativnych metodov i metodičeskich primerov pri obučenii inostrannomu jazyku
BOBRZYKOVÁ, OlgaBasic information
Original name
Ispol’zovanije al’ternativnych metodov i metodičeskich primerov pri obučenii inostrannomu jazyku
Name in Czech
Využívání alternativních metod a metodických stylů při výuce cizích jazyků
Name (in English)
Using alternative methods and methodological styles in training foreign languages
Authors
BOBRZYKOVÁ, Olga (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Brno, Актуальные проблемы обучения русскому языку XIII, p. 42-49, 8 pp. 2018
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Russian
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
electronic version available online
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14410/18:00106296
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-210-9077-4
UT WoS
000527800600004
Keywords (in Czech)
alternativní metoda; učební pomůcky;cizí jazyk; kompetence; diktování; převyprávění
Keywords in English
alternative method; teaching aids; a foreign language; competence; dictation; retelling
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 14/1/2021 12:28, Dana Nesnídalová
V originále
Innovacionnaja dejatel’nost’ - odno iz osnovnych ponjatij sovremennoj pedagogiki. Predmetom issledovanija v dannoj stat’je javljajetsja ispol’zovanije al’ternativnych metodov i posobij pri obučenii inostrannomu jazyku, v tom čisle russkomu. V dannoj stat’je rassmatrivajetsja istorija razvitija teorii obučenija inostrannym jazykam s točki zrenija trech osnovnych metodičeskich napravlenij i ich modifikacij. V stat’je takže analizirujutsja osnovnyje podchody k osnovnym innovacionnym metodam v oblasti obučenija inostrannym jazykam, i privodjatsja konkretnyje primery ispol’zovanija nestandartnych prijemov i sredstv obučenija inostrannomu jazyku.
In Czech
Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Alternativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky.Předmětem výzkumu, předkládaným v tomto článku, je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny.
In English
Innovative activity is one of the basic concepts of modern pedagogy. The subject of research in this article is the use of alternative methods teaching aids in a foreign language teaching, including Russian. In this article, the history of the development of the theory of teaching foreign languages from the point of view of the three main methodological directions and their modifications is considered. The article also analyzes the main approaches to the main innovative methods in the field of teaching foreign languages, and gives concrete examples of the use of non-standard methods and tools for teaching a foreign language. Innovative activity is one of the basic concepts of modern pedagogy. The subject of research in this article is the use of alternative methods teaching aids in a foreign language teaching, including Russian. In this article, the history of the development of the theory of teaching foreign languages from the point of view of the three main methodological directions and their modifications is considered. The article also analyzes the main approaches to the main innovative methods in the field of teaching foreign languages, and gives concrete examples of the use of non-standard methods and tools for teaching a foreign language. : Innovative activity is one of the basic concepts of modern pedagogy. The subject of research in this article is the use of alternative methods teaching aids in a foreign language teaching, including Russian. In this article, the history of the development of the theory of teaching foreign languages from the point of view of the three main methodological directions and their modifications is considered. The article also analyzes the main approaches to the main innovative methods in the field of teaching foreign languages, and gives concrete examples of the use of non-standard methods and tools for teaching a foreign language.