D 2018

Ispol’zovanije al’ternativnych metodov i metodičeskich primerov pri obučenii inostrannomu jazyku

BOBRZYKOVÁ, Olga

Basic information

Original name

Ispol’zovanije al’ternativnych metodov i metodičeskich primerov pri obučenii inostrannomu jazyku

Name in Czech

Využívání alternativních metod a metodických stylů při výuce cizích jazyků

Name (in English)

Using alternative methods and methodological styles in training foreign languages

Authors

BOBRZYKOVÁ, Olga (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Brno, Актуальные проблемы обучения русскому языку XIII, p. 42-49, 8 pp. 2018

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Russian

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

electronic version available online

References:

RIV identification code

RIV/00216224:14410/18:00106296

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-9077-4

UT WoS

000527800600004

Keywords (in Czech)

alternativní metoda; učební pomůcky;cizí jazyk; kompetence; diktování; převyprávění

Keywords in English

alternative method; teaching aids; a foreign language; competence; dictation; retelling

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 14/1/2021 12:28, Dana Nesnídalová

Abstract

V originále

Innovacionnaja dejatel’nost’ - odno iz osnovnych ponjatij sovremennoj pedagogiki. Predmetom issledovanija v dannoj stat’je javljajetsja ispol’zovanije al’ternativnych metodov i posobij pri obučenii inostrannomu jazyku, v tom čisle russkomu. V dannoj stat’je rassmatrivajetsja istorija razvitija teorii obučenija inostrannym jazykam s točki zrenija trech osnovnych metodičeskich napravlenij i ich modifikacij. V stat’je takže analizirujutsja osnovnyje podchody k osnovnym innovacionnym metodam v oblasti obučenija inostrannym jazykam, i privodjatsja konkretnyje primery ispol’zovanija nestandartnych prijemov i sredstv obučenija inostrannomu jazyku.

In Czech

Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Inovativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky. Předmětem výzkumu v tomto článku je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny. V článku je popsána historie vývoje teorie výuky cizích jazyků z hlediska tří hlavních metodických směrů a jejich modifikací. Článek také analyzuje hlavní přístupy k inovačním metodám v oblasti výuky cizích jazyků a uvádí konkrétní příklady využití nestandardních metod a nástrojů pro výuku cizího jazyka. Alternativní metody jsou jedním ze základních pojmů moderní pedagogiky.Předmětem výzkumu, předkládaným v tomto článku, je využití alternativních metod a učebních pomůcek při výuce cizích jazyků, včetně ruštiny.