Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1501796, author = {Kratochvílová, Jana and Horká, Hana}, keywords = {autonomous and heteronomous assessment, professional competence, mentor teacher, reflective model of teacher training}, language = {cze}, isbn = {978-80-7454-755-3}, title = {Autonomní a heteronomní hodnocení profesních kompetencí v dialogu mezi provázejícím učitelem a studentem}, year = {2018} }
TY - CONF ID - 1501796 AU - Kratochvílová, Jana - Horká, Hana PY - 2018 TI - Autonomní a heteronomní hodnocení profesních kompetencí v dialogu mezi provázejícím učitelem a studentem SN - 9788074547553 KW - autonomous and heteronomous assessment, professional competence, mentor teacher, reflective model of teacher training N2 - Příspěvek se zaměřuje na otázky funkčního propojování teoretických znalostí o výuce se zkušenostním učením na pedagogických praxích. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak se vyvíjí náhled studentů a provázejících učitelů na rozvoj profesních kompetencí studentů na základě zkušenosti získané v průběhu tří semestrů praxí. Výsledky potvrzují rozdíly v heteronomním a autonomním hodnocení profesních kompetencí a v jejich rozvoji v průběhu tří semestrů. Ukazuje se také, že posouzení aktuálního stavu umožňuje formulování cílů pro další rozvoj studenta. ER -
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana and Hana HORKÁ. \textit{Autonomní a heteronomní hodnocení profesních kompetencí v dialogu mezi provázejícím učitelem a studentem (Autonomous and heteronomous assessment of professional competences in a dialogue between the mentor teacher and the student)}. 2018. ISBN~978-80-7454-755-3.
|