LOJDOVÁ, Kateřina. Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů. In Týden učitelství 2018. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů
Název anglicky Power relations in classes taught by novice teachers
Autoři LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Týden učitelství 2018, 2018.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00106538
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky novice teachers; power in the classroom; student teachers
Změnil Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 26. 3. 2019 17:02.
Anotace
Vyžádaný workshop v rámci Týdne učielství pořádaného ÚPV FF MU. Tématem workshopu byly mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů. Workshop využívá výsledky smíšeného výzkumu moci ve školní třídě.
Anotace anglicky
Invited workshop in Teacher´s week at Faculty of Arts, Masaryk university. Workshop wa focused on power relations in classes taught by novice teachers. Workshop is based on mixed methods research on power in the classroom.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:33