Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů
LOJDOVÁ, Kateřina. Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů. In Týden učitelství 2018. 2018. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů |
Název anglicky | Power relations in classes taught by novice teachers |
Autoři | LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Týden učitelství 2018, 2018. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/18:00106538 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | novice teachers; power in the classroom; student teachers |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 26. 3. 2019 17:02. |
Anotace |
---|
Vyžádaný workshop v rámci Týdne učielství pořádaného ÚPV FF MU. Tématem workshopu byly mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů. Workshop využívá výsledky smíšeného výzkumu moci ve školní třídě. |
Anotace anglicky |
---|
Invited workshop in Teacher´s week at Faculty of Arts, Masaryk university. Workshop wa focused on power relations in classes taught by novice teachers. Workshop is based on mixed methods research on power in the classroom. |
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:33