LOJDOVÁ, Kateřina. Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů (Power relations in classes taught by novice teachers). In Týden učitelství 2018. 2018.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů
Name (in English) Power relations in classes taught by novice teachers
Authors LOJDOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Týden učitelství 2018, 2018.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/18:00106538
Organization unit Faculty of Education
Keywords in English novice teachers; power in the classroom; student teachers
Changed by Changed by: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Changed: 26/3/2019 17:02.
Abstract
Vyžádaný workshop v rámci Týdne učielství pořádaného ÚPV FF MU. Tématem workshopu byly mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů. Workshop využívá výsledky smíšeného výzkumu moci ve školní třídě.
Abstract (in English)
Invited workshop in Teacher´s week at Faculty of Arts, Masaryk university. Workshop wa focused on power relations in classes taught by novice teachers. Workshop is based on mixed methods research on power in the classroom.
PrintDisplayed: 22/7/2024 19:29