Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů
LOJDOVÁ, Kateřina. Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů (Power relations in classes taught by novice teachers). In Týden učitelství 2018. 2018. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů |
Name (in English) | Power relations in classes taught by novice teachers |
Authors | LOJDOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution). |
Edition | Týden učitelství 2018, 2018. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Requested lectures |
Field of Study | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
RIV identification code | RIV/00216224:14410/18:00106538 |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords in English | novice teachers; power in the classroom; student teachers |
Changed by | Changed by: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Changed: 26/3/2019 17:02. |
Abstract |
---|
Vyžádaný workshop v rámci Týdne učielství pořádaného ÚPV FF MU. Tématem workshopu byly mocenské vztahy ve výuce začínajících učitelů. Workshop využívá výsledky smíšeného výzkumu moci ve školní třídě. |
Abstract (in English) |
---|
Invited workshop in Teacher´s week at Faculty of Arts, Masaryk university. Workshop wa focused on power relations in classes taught by novice teachers. Workshop is based on mixed methods research on power in the classroom. |
PrintDisplayed: 22/7/2024 17:04