SEDLÁKOVÁ, Markéta. Uchen´zi specifichnimi potrebami u navchani u klasi (diagnostika, pidhody, inshi profesii u shkoli). 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Uchen´zi specifichnimi potrebami u navchani u klasi (diagnostika, pidhody, inshi profesii u shkoli)
Název česky Student se specifickými učebními potřebami ve třídě (diagnóza, přístupy, ostatní povolání ve škole).
Název anglicky Student with special needs in class (diagnosis, approaches, other profession at school).
Autoři SEDLÁKOVÁ, Markéta.
Vydání 2018.
Další údaje
Originální jazyk ukrajinština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Ukrajina
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky inkluze; začlenění; škola; asistent pedagoga; praxe
Klíčová slova anglicky nclusion; inclusion; school; teaching assistant; practice
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937. Změněno: 25. 3. 2019 20:38.
Anotace
Міжнародний українсько-чеський практичний семінар На шляху до інклюзії Як працювати з іншістю у школі.
Anotace česky
Mezinárodní Ukrajinsko-český praktický seminář - Na cestě k začlenění. Seminář odpoví na otázku: Jak pracovat s diverzitou ve škole?
Anotace anglicky
International Ukrainian-Czech Practical Seminar - On the Way to Inclusion. The seminar answers the question: How to work with school diversity?
Návaznosti
MUNI/A/1042/2017, interní kód MUNázev: Sociálně pedagogický aspekt ve výzkumu (Akronym: VyZsocpeD)
Investor: Masarykova univerzita, Sociálně pedagogický aspekt ve výzkumu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 12:57