Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1511916, author = {Dačevová, Radmila}, address = {Bratislava}, booktitle = {Perspektívy rozvoja pedagogiky a andragogiky v Slovenskej republike a v krajinách strednej Európy}, edition = {1.}, keywords = {teaching profession; expectations; family; qualitative research; interview}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {978-80-223-4706-8}, pages = {269-276}, publisher = {Univerzita Komenského v Bratislavě, Filozofická fakulta}, title = {Učitel základní školy z pohledu rodičů}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 1511916 AU - Dačevová, Radmila PY - 2018 TI - Učitel základní školy z pohledu rodičů PB - Univerzita Komenského v Bratislavě, Filozofická fakulta CY - Bratislava SN - 9788022347068 KW - teaching profession KW - expectations KW - family KW - qualitative research KW - interview N2 - Jedním ze základních činitelů výchovně-vzdělávacího procesu je učitel. S vývojem lidstva je profese učitelství spojena od samého začátku a představy o ní se historicky mění. Cílem empirického šetření bylo zjistit, jaká očekávání rodičů by měl/a splňovat učitel/ka jejich dítěte na prvním stupni základní školy a které profesní, osobnostní vlastnosti a dovednosti považují u ní za nejdůležitější. Zkoumaným vzorkem byly matky dětí předškolního a mladšího školního věku. Pro získání dat jsem zvolila polostrukturovaný rozhovor. K zaznamenání rozhovoru jsem využila diktafon. Nahrávky byly následně přepsány, data analyzována a vyhodnocena. Výzkumné šetření bylo realizováno v rámci předvýzkumu mé disertační práce. Součástí příspěvku je přehled výzkumů věnující se této problematice, přehledné tabulky se získanými zjištěními a vlastní interpretace. ER -
DAČEVOVÁ, Radmila. Učitel základní školy z pohledu rodičů (Elementary school teacher from the perspective of parents). In \textit{Perspektívy rozvoja pedagogiky a andragogiky v Slovenskej republike a v krajinách strednej Európy}. 1st ed. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislavě, Filozofická fakulta, 2018, p.~269-276. ISBN~978-80-223-4706-8.
|