ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Points, Hours, Pages: How to Measure Students Progress. In Anglophone Conference. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Points, Hours, Pages: How to Measure Students Progress
Autoři ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina.
Vydání Anglophone Conference, 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova anglicky self-assessment, learner autonomy, language skills development, evaluation, assessment, metacognitive skills
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 12. 4. 2019 09:56.
Anotace
By comparing assessment in three English language courses that are desugned and structured rather differently, the presentation aims to discus possibilities to include students into evaluation of their achievements. The importance of motivation, individualization and metacognitive skills for language skills development will also be examined.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 05:49