ŠTĚPÁNEK, Libor. Management of Videoconferencing Challenges and Strategies. In Štěpánek, L., Sedláčková, K., Byrne N. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2018, s. 207-215. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Management of Videoconferencing Challenges and Strategies
Název česky Management videokonferenční výuky - výzvy a strategie
Autoři ŠTĚPÁNEK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Videoconferencing in University Language Education, od s. 207-215, 9 s. 2018.
Nakladatel MUNI Press
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14640/18:00106771
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISBN 978-80-210-9003-3
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018
Klíčová slova česky efektivní videokonferenční výuka; intercultural dimension výuky; organizace výuky
Klíčová slova anglicky effective videoconferencing course; interkulturní rozměr výuky; course management
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 12. 4. 2019 10:44.
Anotace
The author looks at key issues facing managers in establishing effective videoconferencing courses in higher education. The issues highlighted are of a practical nature, but ones which cannot be ignored by those in charge of managing resources, including creating the right physical space, looking at timing and intercultural questions, and making proper use of both physical and human resources. This chapter provides an overview and helpful checklist to maximise the added value and quality of courses for all stakeholders.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 07:19