Informační systém MU
SVOBODOVÁ, Hana. Das tschechische Märchen im Unterricht "Tschechisch als Fremdsprache". In Anna Weigl, Norbert Nübler, Yana Movchan, Rebekka Wilpert, Tomasz Lis, Damian Mrowiński. Junge Slavistik im Dialog VIII. Hamburg: Verlag Dr. Kováč, 2019, s. 185-194. ISBN 978-3-339-10820-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Das tschechische Märchen im Unterricht "Tschechisch als Fremdsprache"
Název anglicky The Czech fairy tale in the classroom "Czech as a foreign language"
Autoři SVOBODOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Hamburg, Junge Slavistik im Dialog VIII, od s. 185-194, 10 s. 2019.
Nakladatel Verlag Dr. Kováč
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60202 Specific languages
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00109565
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-339-10820-3
ISSN 1610-4986
Klíčová slova česky výuka; čeština pro cizince; konverzace; středně pokročilí; text; pohádka
Klíčová slova anglicky teaching; Czech for foreigners; conversation; intermediate; text; story
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Hana Svobodová, Dr. phil., učo 7354. Změněno: 18. 3. 2020 10:35.
Anotace
Das Ziel des Beitrages ist, den Gebrauch der literarischen Texte in Konversation im Unterricht Tschechisch als Fremdsprache, speziell für leicht Fortgeschrittene, vorzustellen. Die Konzentration liegt auf dem Unterrichten von erwachsenen Studenten/ Studentinnen. Die Lektionen bestehen aus dem Hören von unbekannten Teilen des Textes eines ausgewählten Autors, der Textanalyse und der Gesamteinschätzung durch Diskussion sowie den entsprechenden Hausaufgaben.
Anotace anglicky
The aim of the article is to introduce the use of literary texts in conversation in teaching Czech as a foreign language, especially for the slightly advanced. The focus is on teaching adult students. The lessons consist of listening to unknown parts of the text by a selected author, text analysis and overall assessment through discussion, as well as the corresponding homework.
Zobrazeno: 19. 8. 2024 16:18