RYSOVÁ, Kateřina. Ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj onlajn reklame (v sfere obrazovanija). In 9th Conference for Young Slavists in Budapest, Maďarsko, 9. 5. 2019. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj onlajn reklame (v sfere obrazovanija)
Název česky Klíčová slova v současné ruské a české internetové reklamě (v oblasti vzdělávání)
Název anglicky Key Words in Current Russian and Czech Online Advertising (in Education)
Autoři RYSOVÁ, Kateřina.
Vydání 9th Conference for Young Slavists in Budapest, Maďarsko, 9. 5. 2019, 2019.
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60202 Specific languages
Stát vydavatele Maďarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky internetová reklama, klíčová slova, ruština, čeština, lexikální analýza
Klíčová slova anglicky online advertising, key words, Russian, Czech, lexical analysis
Štítky RIV - zkontrolováno
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Rysová, učo 383072. Změněno: 12. 2. 2020 14:26.
Anotace
Doklad issledujet ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj reklame, i sosredotočitsja na onlajn reklame v sfere obrazovanija. Doklad zanimajetsja charakterističeskoj i osobennoj leksikoj v slovarnom zapase sovremennoj russkoj i češskoj reklamy, učityvaja sferu obrazovanija i Interneta. V doklade rassmatrivajutsja slova, nachodjaščijesja v reklamnych tekstach s samoj vysokoj častotnost’ju. Doklad zanimajetsja ich osnovnymi morfologičeskimi i sintaktičeskimi čertami i ich rol’ju v onlajn reklame v sfere obrazovanija.
Anotace česky
Příspěvek zkoumá klíčová slova v současné ruské a české reklamě a soustředí se na internetovou reklamu v oblasti vzdělávání. Zabývá se charakteristickými a zvláštními rysy lexika v slovní zásobě současné ruské a české reklamě, s důrazem na oblast vzdělávání a internetu. V příspěvku se věnujeme analýze slov, které se nachází v reklamních textech nejčastěji. Sledují se jejich základní morfologické a syntaktické rysy a jejich role v internetové reklamě v oblasti vzdělávání.
Anotace anglicky
The paper deals with the key words in current Russian and Czech advertisements, focusing on online advertising in Education. It explores characteristics and specifics of vocabulary of current Russian and Czech advertisements, with emphasis on the online setting and the field of Education. The paper researches the most common and frequent words occurring in advertising texts. It describes their basic morphological and syntactic features and their function in the advertisements.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 16:34