k 2019

Ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj onlajn reklame (v sfere obrazovanija)

RYSOVÁ, Kateřina

Basic information

Original name

Ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj onlajn reklame (v sfere obrazovanija)

Name in Czech

Klíčová slova v současné ruské a české internetové reklamě (v oblasti vzdělávání)

Name (in English)

Key Words in Current Russian and Czech Online Advertising (in Education)

Authors

RYSOVÁ, Kateřina

Edition

9th Conference for Young Slavists in Budapest, Maďarsko, 9. 5. 2019, 2019

Other information

Language

Russian

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

60202 Specific languages

Country of publisher

Hungary

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords (in Czech)

internetová reklama, klíčová slova, ruština, čeština, lexikální analýza

Keywords in English

online advertising, key words, Russian, Czech, lexical analysis

Tags

International impact
Změněno: 12/2/2020 14:26, Mgr. Kateřina Rysová

Abstract

V originále

Doklad issledujet ključevyje slova v sovremennoj russkoj i češskoj reklame, i sosredotočitsja na onlajn reklame v sfere obrazovanija. Doklad zanimajetsja charakterističeskoj i osobennoj leksikoj v slovarnom zapase sovremennoj russkoj i češskoj reklamy, učityvaja sferu obrazovanija i Interneta. V doklade rassmatrivajutsja slova, nachodjaščijesja v reklamnych tekstach s samoj vysokoj častotnost’ju. Doklad zanimajetsja ich osnovnymi morfologičeskimi i sintaktičeskimi čertami i ich rol’ju v onlajn reklame v sfere obrazovanija.

In Czech

Příspěvek zkoumá klíčová slova v současné ruské a české reklamě a soustředí se na internetovou reklamu v oblasti vzdělávání. Zabývá se charakteristickými a zvláštními rysy lexika v slovní zásobě současné ruské a české reklamě, s důrazem na oblast vzdělávání a internetu. V příspěvku se věnujeme analýze slov, které se nachází v reklamních textech nejčastěji. Sledují se jejich základní morfologické a syntaktické rysy a jejich role v internetové reklamě v oblasti vzdělávání.