HAVEL, Jiří, Lucie GRŮZOVÁ, Petr NAJVAR, Veronika NAJVAROVÁ, Veronika RODOVÁ, Zora SYSLOVÁ a Petra VYSTRČILOVÁ. Stávání se učitelem pohledem absolventů Učitelství pro MŠ a pro 1. stupeň ZŠ. In Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D., PaedDr. Zbyněk Prokeš, Ph.D., Mgr. Vilém Valkoun, PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D. Prostor pro primární a preprimární pedagogy. Liberec: KPV FP TUL, 2019, s. 27-36. ISBN 978-80-7494-404-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stávání se učitelem pohledem absolventů Učitelství pro MŠ a pro 1. stupeň ZŠ
Název česky Stávání se učitelem pohledem absolventů Učitelství pro MŠ a pro 1. stupeň ZŠ
Název anglicky Reflection of Preschool and Primary School Teacher Education Graduates on Becoming a Teacher
Autoři HAVEL, Jiří, Lucie GRŮZOVÁ, Petr NAJVAR, Veronika NAJVAROVÁ, Veronika RODOVÁ, Zora SYSLOVÁ a Petra VYSTRČILOVÁ.
Vydání Liberec, Prostor pro primární a preprimární pedagogy, od s. 27-36, 10 s. 2019.
Nakladatel KPV FP TUL
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7494-404-8
Klíčová slova česky Učitelství pro MŠ, učitelství pro 1. stupeň ZŠ, pregraduální příprava, začínající učitel
Klíčová slova anglicky Preschool teaching, primary school teaching, pre-service teacher education, novic teacher
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 16. 5. 2019 10:44.
Anotace
Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů mateřských škol a učitelů primárních škol. Čtenáře chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy zaměřené na to, jak absolventi studijních oborů Učitelství pro MŠ a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe.
Anotace anglicky
The contribution focuses on pre-service teacher education of preschool and primary school teachers. The authors present preliminary findings of a qualitative investigation into how the graduates of pre-service teacher education programme for preschool and primary school teachers at the Faculty of Education of Masaryk University reflect their studies within the programme and their experience with the transition to the teaching profession.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 01:40