Trochu jinak-hlavně spolu: Co posloucháš?
HÁJKOVÁ, Lucie and Petra RYŠKOVÁ. Trochu jinak-hlavně spolu: Co posloucháš? (Trochu jinak-hlavně spolu: What are you listening?). 2019. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Trochu jinak-hlavně spolu: Co posloucháš? |
Name in Czech | Trochu jinak-hlavně spolu: Co posloucháš? |
Name (in English) | Trochu jinak-hlavně spolu: What are you listening? |
Authors | HÁJKOVÁ, Lucie and Petra RYŠKOVÁ. |
Edition | 2019. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Organization of a workshop |
Field of Study | 50300 5.3 Education |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | komunikace, prezentace, stereotypy, subkultury, hudba |
Keywords in English | communication, presentation, stereotypes, subcultures, music |
Changed by | Changed by: Mgr. et Mgr. et Mgr. Bc. Lucie Hájková, Ph.D., učo 361677. Changed: 12/6/2019 22:33. |
Abstract |
---|
Série workshopů Trochu jinak-hlavně spolu je určena studentům Pedagogické fakulty s cílem obeznámit je s netradičními a zážitkovými metodami > inkluzivní > práce s třídním kolektivem. Workshopy jsou pořádány ve spolupráci s Katedrou > speciální a inkluzivní pedagogiky ku příležitosti výročí jejího založení. Využití vlastní hudby dětí jim umožní se prezentovat v kolektivu, poznat se lépe navzájem a pracovat se stereotypy a předsudky. |
Abstract (in English) |
---|
The series of workshops called "Trochu jinak - hlavně spolu (A little differently-mainly together)" is intended for students of the Faculty of Education to introduce them to the non-traditional and experience based methods of inclusion in the classroom. The workshops are organized in cooperation with the Department of Special and Inclusive Pedagogy at the occasion of its foundation anniversary. The presentation of their own music will enable the children to show their abilities to the class, get to know each other better and work with stereotypes and prejudice. |
PrintDisplayed: 10/10/2024 03:17