EIBL, Otto. A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic. In Jennifer Lees-Marshment, Brian Conley, Edward Elder, Robin Pettitt, Vincent Raynauld and André Turcotte. Political marketing : Principles and applications. 3rd edition. London: Routledge. s. 46-48. ISBN 978-0-8153-5322-5. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A divided nation – a consequence of exaggerated marketing? The case of the Czech Republic
Autoři EIBL, Otto (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 3rd edition. London, Political marketing : Principles and applications, od s. 46-48, 3 s. 2019.
Nakladatel Routledge
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50601 Political science
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW Publisher's website
Kód RIV RIV/00216224:14230/19:00109903
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-0-8153-5322-5
Klíčová slova česky politický marketing; demokracie
Klíčová slova anglicky political marketing; democracy
Štítky rivok, topvydavatel
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 4. 2. 2020 13:08.
Anotace
The author discusses the possible consequences of deploying exaggerated marketing techniques in politics. According to him, it can lead to three types of problems for the Czech political system: ideological flexibility, politics of permanent conflict, and limited coalition potential.
Anotace česky
Autor se zamýšlí nad důsledky nasazení přemrštělých marketingových technik v politice. Identifikuje tři typy problémů, které toto chování může pro politický a stranický systém České republiky může mít.
Návaznosti
MUNI/A/1117/2018, interní kód MUNázev: Aktuální problémy politologického výzkumu V.
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální problémy politologického výzkumu V., DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 13:15