W
2019
Workshop - Strategický rozvoj destinací
HOLEŠINSKÁ, Andrea
Základní údaje
Originální název
Workshop - Strategický rozvoj destinací
Název česky
Workshop - Strategický rozvoj destinací
Název anglicky
Workshop - Strategic developement of destinations
Další údaje
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/19:00109933
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky
destinace; strategie DMO; portfólio turistických produků; experti z praxe
Klíčová slova anglicky
destination; strategy for DMO; portfolio of tourism products; experts
V originále
Workshop nabízí vzájemný transfer vědomostí a zkušenosti vedoucí k inovačním strategiím rozvoje destinace pomocí konkurenceschopných produktů cestovního ruchu. Výstupem bude portfolio nových produktů cestovního ruchu a náměty témat pro výzkumné projekty vycházející z potřeb praxe. Přínosem pro zapojené partnery je kromě prohloubení stávající spolupráce s akademickou sférou (již byla realizována spolupráce v rámci specifikovaného výzkumu MUNI/A/1101/2017), také nové možnosti praktické realizace strategického rozvoje destinace v podobě portfolia inovačních produktů cestovního ruchu, které mohou být aplikovány na národní úrovni agenturou CzechTourism a na regionální úrovni destinačními společnostmi sdruženými v Asociaci organizací cestovního ruchu. Akce bude přínosná i pro studenty, kteří získají praktické zkušenosti od zapojených partnerů.
Anglicky
The workshop offers mutual transfer of knowledge and experience leading to innovative destination development strategies using competitive tourism products. The output will be a portfolio of new tourism products and topics for research projects based on practice needs. In addition to deepening the existing cooperation with the academic sector (cooperation has already been realized within the framework of the specified research MUNI / A / 1101/2017), new opportunities for the practical realization of the strategic development of the destination in the form of a portfolio of innovative tourism products, which can be applied at the national level by CzechTourism and at regional level by destination companies associated in the Association of Tourism Organizations. The event will also benefit students who gain practical experience from the partners involved.
Návaznosti
CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_014/0000632, interní kód MU (Kód CEP: EF16_014/0000632) | Název: Rozvoj komercializace výsledků VaV Masarykovy univerzity | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Rozvoj komercializace výsledků VaV Masarykovy univerzity, PO 2 Rozvoj vysokých škol a lidských zdrojů pro výzkum a vývoj |
|
EF16_014/0000632, projekt VaV | Název: Rozvoj komercializace výsledků VaV Masarykovy univerzity |
|
Zobrazeno: 17. 11. 2024 05:45