KUČEROVÁ, Judita, Terezie ČERTKOVÁ, Martina DVOŘÁKOVÁ, Hana HAVELKOVÁ, Renata HORÁKOVÁ, Alžběta HRBÁČOVÁ, Ondřej MUSIL, Radka NEPAUEROVÁ, František OSTRÝ, Markéta OTTOVÁ, Kristina RAFAILOV, Jaroslava RODIČOVÁ, Marek SEDLÁČEK, Markéta SZENDIUCHOVÁ, Pavel ŠURANSKÝ, Kateřina VAŠÍČKOVÁ a Zdislava VOBORNÁ ZÁLESKÁ. Současné trendy hudebněteoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. 162 s. ISBN 978-80-210-9219-8. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-9219-2018. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Současné trendy hudebněteoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky
Název česky Současné trendy hudebněteoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky
Název anglicky The Current Trends of Music Theory Classes in Elementary Art Schools in the Czech Republic
Autoři KUČEROVÁ, Judita, Terezie ČERTKOVÁ, Martina DVOŘÁKOVÁ, Hana HAVELKOVÁ, Renata HORÁKOVÁ, Alžběta HRBÁČOVÁ, Ondřej MUSIL, Radka NEPAUEROVÁ, František OSTRÝ, Markéta OTTOVÁ, Kristina RAFAILOV, Jaroslava RODIČOVÁ, Marek SEDLÁČEK, Markéta SZENDIUCHOVÁ, Pavel ŠURANSKÝ, Kateřina VAŠÍČKOVÁ a Zdislava VOBORNÁ ZÁLESKÁ.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 162 s. 2018.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-210-9219-8
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9219-2018
Klíčová slova česky specifický výzkum; základní umělecké školy; Česká republika; hudebněteoretická výuka;
Klíčová slova anglicky specific research; Elementary Art Schools; Czech Republic; musically theoretical education
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 20. 6. 2019 14:53.
Anotace
Monografie prezentuje výsledky výzkumného projektu, který v roce 2018 provedl tým Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Hlavním cílem bylo zachytit současný stav hudebněteoretické výuky v předmětu hudební nauka na základních uměleckých školách v České republice. Výzkumné šetření bylo zaměřeno na uplatňování didaktických metod, prostředků, včetně využívání moderních multimediálních technologií ve výuce, dále na vzdělávací potřeby učitelů a žáků. Součástí šetření se stalo i testování hudebněteoretických znalostí žáků 4. ročníků hudební nauky.
Anotace anglicky
The monograph presents the findings of musical sociological research that was implemented by the Music Department at Faculty of Education of Masaryk University. The aim was to map the current state of musically theoretical education in the Elementary art schools in the Czech Republic. The searching was focused on didactical methods, means of teaching, including use of modern multimedia technologies. One part of searching was oriented on the musically theoretical knowledge of pupils in the 4th music theory classes.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 11:10