VRUBEL, Martin. Inclusive Education Research. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inclusive Education Research
Autoři VRUBEL, Martin (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00110031
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky Inclusive education; Research; Sustainable learner; Barrier to inclusion; Early Age Pedagogy; Applied Behavior Analyses
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D., učo 214871. Změněno: 26. 3. 2020 17:16.
Anotace
Workshop on Inclusive Education in Research. In the first part the current researches, which are realized at the Faculty of Education, were presented. In the second part, these presentations were discussed with THUAS representatives from The Hague. Dana Zámečníková and Věra Vojtová presented the ERASMUS + KA2 project: Sustainable Learner - Centred Teaching - Advanced Recourse for Georgia and China. Martina Kampichler presented projects financed by the Technical Agency of the Czech Republic: Barriers to Inclusion and Their Overcoming and Early Age Pedagogy in Day Care Instiotutions in the Czech Republic. Karel Pančocha presented the project of the Ministry of Education - Use of Applied Behavioral Analysis Methods in Schools for Children with Autism Spectrum Disorder. Petr Peňáz informed about projects implemented in the Teiresias Student Support Center.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 17:39