HORÁČEK, Radek, Hana STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Jana OVČÁČKOVÁ, Monika SZŰCSOVÁ and Jana NEDOMOVÁ. Doktorská konference Katedry výtvarné výchovy Pedagogické fakulty: Umění jako výzkum, výzkum jako umění (Doctoral Conference of the Department of Art Education of the Faculty of Education: Art as Research, Research as Art). 2019. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1544269, author = {Horáček, Radek and Stehlíková Babyrádová, Hana and Ovčáčková, Jana and Szűcsová, Monika and Nedomová, Jana}, keywords = {art; research; integration; method; presentation}, language = {cze}, title = {Doktorská konference Katedry výtvarné výchovy Pedagogické fakulty: Umění jako výzkum, výzkum jako umění}, url = {http://www.kkvv.cz/konference/}, year = {2019} }
TY - CONF ID - 1544269 AU - Horáček, Radek - Stehlíková Babyrádová, Hana - Ovčáčková, Jana - Szűcsová, Monika - Nedomová, Jana PY - 2019 TI - Doktorská konference Katedry výtvarné výchovy Pedagogické fakulty: Umění jako výzkum, výzkum jako umění KW - art KW - research KW - integration KW - method KW - presentation UR - http://www.kkvv.cz/konference/ L2 - http://www.kkvv.cz/konference/ N2 - Doktorská konference Katedry výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity představuje platformu pro prezentaci disertačních témat a aktuálně řešených otázek týkajících se vztahu umění a vědy. Samotná konference se však současně stává prostorem pro hlubší analýzu umění jako výzkumu a výzkumu jako umění v kontextu pedagogické praxe a galerijní pedagogiky. Nabízí se možnost ke konfrontaci s myšlenkami odborníků z umělecké a pedagogické oblasti, která může naznačit nový úhel pohledu nejen na zprostředkování umění v post-digitální době. Hlavním pořadatelem konference byla Katedra výtvarné výchovy PdF MU. ER -
HORÁČEK, Radek, Hana STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Jana OVČÁČKOVÁ, Monika SZ$\backslash$H UCSOVÁ and Jana NEDOMOVÁ. \textit{Doktorská konference Katedry výtvarné výchovy Pedagogické fakulty: Umění jako výzkum, výzkum jako umění (Doctoral Conference of the Department of Art Education of the Faculty of Education: Art as Research, Research as Art)}. 2019.
|