SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ. Třídní projekty v mateřské škole. První. Praha: Portál. 144 s. 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání [22]. ISBN 978-80-262-1480-9. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Třídní projekty v mateřské škole
Název anglicky Kindergarten class projects
Autoři SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ.
Vydání První. Praha, 144 s. 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání [22], 2019.
Nakladatel Portál
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-262-1480-9
Klíčová slova česky Projektování; integrovaná tematická výuka; projektová výuka; předškolní vzdělávání.
Klíčová slova anglicky Designing; integrated thematic instruction; project teaching; preschool education.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 9. 7. 2019 09:06.
Anotace
Publikace seznamuje se základními východisky tvorby krátkodobých plánů vzdělávání v mateřských školách, jakými jsou projektová výuka a integrovaná tematická výuka. Stěžejní část směřuje k procesu projektování. Přibližuje volbu obsahu vzdělávání v závislosti na vzdělávacích cílech. Dále se zabývá plánováním vhodné vzdělávací nabídky včetně efektivních vzdělávacích strategií podporujících rozvoj každého jednotlivého dítěte. Závěr publikace je věnován hodnocení výsledků vzdělávání.
Anotace anglicky
The publication introduces basic starting points for the creation of short-term education plans in kindergartens such as project teaching and integrated thematic instruction. The main part is focused on the design process. It outlines the choice of educational content according to educational objectives. It also deals with planning an appropriate educational offer, including effective educational strategies to support the development of each individual child. The conclusion of the publication is devoted to the evaluation of learning outcomes.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 18:24