BARTOŇOVÁ, Miroslava, Dagmar OPATŘILOVÁ a Marie VÍTKOVÁ. Specifika školní zralosti u dětí s tělesným postižením a možnosti speciálně pedagogické diagnostiky. In Nakladatelství Dr. Josef Raabe s.r.o. Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika. první. Praha: Nakladatelství Dr. Josef Raabe s.r.o., Praha 2019. s. 61-128. Školní zralost 4. ISBN 978-80-7496-421-3. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika školní zralosti u dětí s tělesným postižením a možnosti speciálně pedagogické diagnostiky
Název česky Specifika školní zralosti u dětí s tělesným postižením a možnosti speciálně pedagogické diagnostiky
Název anglicky Specifics of school maturity in children with physical disabilities and possibilities of educational support
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava, Dagmar OPATŘILOVÁ a Marie VÍTKOVÁ.
Vydání první. Praha, Školní zralost a dítě s SVP: vzdělávání a diagnostika, od s. 61-128, 68 s. Školní zralost 4, 2019.
Nakladatel Nakladatelství Dr. Josef Raabe s.r.o., Praha 2019
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7496-421-3
Klíčová slova česky školní zralost; dítě s tělesným postižením; speciálně pedagogická diagnostika; podpora
Klíčová slova anglicky school readiness; disabled child; special pedagogical diagnostics;support
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 26. 3. 2020 16:28.
Anotace
Cílem kapitoly je popsat specifika diagnostiky a školní zralosti u dětí s tělesným postižením. Součástí kapitoly je i návrh podpory.
Anotace anglicky
The aim of the chapter is to describe the specifics of diagnostics and school maturity in children with physical disabilities.Part of the chapter is also a proposal for support.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:43