JANÍK, Tomáš. Nedělní pedagogické krasořeči. O obratech a vyvažování ve výchově a vzdělávání. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. 88 s. ISBN 978-80-210-9229-7. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-9229-2019. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nedělní pedagogické krasořeči. O obratech a vyvažování ve výchově a vzdělávání
Název anglicky Sunday poetic educational considerations. On turns and balancing in education
Autoři JANÍK, Tomáš.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 88 s. 2019.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Munispace Munishop
ISBN 978-80-210-9229-7
Doi 10.5817/CZ.MUNI.M210-9229-2019
Klíčová slova česky škola, vzdělávání, kurikulum, učitelé, pedagogika
Klíčová slova anglicky school, education, curriculum, teachers, pedagogy
Štítky Munipress
Změnil Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 20. 3. 2020 20:09.
Anotace
Kniha přináší reflexi vybraných problémů vzdělávání, a to formou kratších textů spadajících do žánru nedělních krasořečí. Ty se mají vyznačovat povedeným jazykovým provedením, mají zpracovávat podstatné problémy či dilemata oboru a mají mít šťastný konec. Tato sbírka obsahuje deset krasořečí zastřešených tématem obratů a vyvažování ve výchově a vzdělávání – týkají se školy, školního vzdělávání, kurikula, vyučování a učení, pedagogických profesí a zejména učitelství. Kniha je určena pro širší veřejnost – nikoliv nezbytně odbornou.
Anotace anglicky
The book provides a reflection of selected issues in education in a form of shorter texts which can be labelled as “Sunday poetic considerations”. They are (hopefully) characterized by a skilful use of language, discussion of important matters, and a happy ending. This collection comprises ten poetic considerations all debating twists, turns, and balancing in upbringing and education – they concern school, school education, curriculum, teaching and learning, educational professions and mainly the teaching profession. The book is aimed at general public – not necessarily experts in the field.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 14:47