ŠEVEČKOVÁ, Monika a Anastasija SOKOLOVA. ELEKTRONICKÉ UČEBNICE: NOVÉ VÝZVY. Lingua et Vita. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, VIII/1, č. 15, s. 85-95. ISSN 1338-6743. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ELEKTRONICKÉ UČEBNICE: NOVÉ VÝZVY
Název anglicky ELECTRONIC TEXTBOOKS: NEW CHALLENGES
Autoři ŠEVEČKOVÁ, Monika (203 Česká republika, garant, domácí) a Anastasija SOKOLOVA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Lingua et Vita, Bratislava, Vydavateľstvo EKONÓM, 2019, 1338-6743.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14640/19:00110404
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova anglicky electronic textbook; competence; Masaryk University; educational process; Russian language; methods and strategies
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2020 12:26.
Anotace
Článek představuje v kostce výuku ruského jazyka jako cizího, vyučovaného Centrem jazykového vzdělávání a na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Autorky vysvětlují motivy vzniku elektronických učebnic a popisují jednotlivé kroky při jejich zpracování. Cílem je poukázat na měnící se roli učitele a potřeby studentů a také akcentovat vyučovací styly a strategie.
Anotace anglicky
The article is an epitome of Russian language tuition as a foreign language, taught at the Language Centre and the Faculty of Education of Masaryk University. The authors explicate the incentives for creation of new electronic textbooks and describe particular steps in the process of formation. The aim is to emphasize the changing role of the teacher and needs of students, as well as accentuate the educational methods and strategies.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 11:06