BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Inkluzivní didaktika v praxi základní školy se zřetelem na specifika žáků s lehkým mentálním postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 165 s. ISBN 978-80-210-9189-4. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-9189-2018. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inkluzivní didaktika v praxi základní školy se zřetelem na specifika žáků s lehkým mentálním postižením
Název anglicky Inclusive didactics in elementary schools practice with regards to specifics of students with mild intellectual disability
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, 165 s. 2018.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW Munishop
ISBN 978-80-210-9189-4
Doi 10.5817/CZ.MUNI.M210-9189-2018
Klíčová slova česky inkluzivní didaktika; základní škola; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; žáci s lehkým mentálním postižením; společné vyučování
Klíčová slova anglicky inclusive education; elementary school; pupils with special educational needs; pupils with mild intellectual disability; common education
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 20. 3. 2020 19:03.
Anotace
Cílem odborné publikace je hlouběji se věnovat problematice inkluzivního vzdělávání, inkluzivnímu vyučování a inkluzivní didaktice, a to se zaměřením na specifika žáků s mentálním postižením v inkluzivním prostředí školy. Publikací reagujeme na uvedené četné výzkumy realizované na toto téma u nás a v zahraničí, na zjištění ČŠI týkající se současného stavu implementace inkluzívního vzdělávání u nás a na cíle stanovené Akčním plánem inkluzivního vzdělávání na období let 2019-2020.
Anotace anglicky
The aim of the publication is the deeper focus on issues of inclusive education and inclusive didactics, with an emphasis on the specifics of pupils with intellectual disability in the inclusive school environment. Within the text, we reflect to the numerous researches carried out in this field in the Czech Republic and abroad, furthermore to the findings of the CSI on the current state of implementation of inclusive education in our country and the objectives set out in the Action Plan for Inclusive Education for the period 2019-2020.
Návaznosti
MUNI/A/1183/2016, interní kód MUNázev: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Investor: Masarykova univerzita, Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách hlavního vzdělávacího proudu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:32