BUDÍNOVÁ, Irena. Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 200 s. Matematika a didaktika matematiky, sv. 4. ISBN 978-80-210-9215-0. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice
Název anglicky Approaches of gifted pupils to solving some types of mathematical tasks
Autoři BUDÍNOVÁ, Irena.
Vydání 1. vyd. Brno, 200 s. Matematika a didaktika matematiky, sv. 4, 2018.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50302 Education, special
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-9215-0
Klíčová slova česky nadání; nadaný žák; matematické nadání; matematická úloha; řešitelské strategie
Klíčová slova anglicky gift; gifted pupil; mathematical gift; mathematical problem; solving strategies
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 26. 8. 2019 14:45.
Anotace
Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy. První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků – definicí nadání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je věnována pozornost teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy.
Anotace anglicky
The main goal of the monograph is to show various ways of solving word tasks by gifted pupils of the elementary school. The first part of the monograph is theoretical and deals with the issues of gifted pupils. The practical part deals with analysis of solving strategies used by pupils.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 15:54