LAIBRT, Lukáš. Rozvoj komunikačních dovedností studentů učitelů ZŠ (Development of communication skills of future elementary school teachers). In Konference České pedagogické společnosti: Vysokoškolský učitel - vzdělávání, praktiky, pozice. 2019.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Rozvoj komunikačních dovedností studentů učitelů ZŠ
Name in Czech Rozvoj komunikačních dovedností studentů učitelů ZŠ
Name (in English) Development of communication skills of future elementary school teachers
Authors LAIBRT, Lukáš.
Edition Konference České pedagogické společnosti: Vysokoškolský učitel - vzdělávání, praktiky, pozice, 2019.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) Filozofie pro děti; komunikační dovednosti; dialog ve vyučování; studenti učitelství ZŠ
Keywords in English Filozofie pro děti; komunikační dovednosti; dialog ve vyučování; studenti učitelství ZŠ
Changed by Changed by: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Changed: 20/2/2020 12:38.
Abstract
Příspěvek představí projekt disertační práce začínajícího vysokoškolského učitele, který se zabývá rozvojem komunikačních dovedností studentů učitelství ZŠ na Pedagogické fakultě JU v Českých Budějovicích po seznámení s výchovně-vzdělávacím programem „Filozofie pro děti“ (P4C). V rámci svého studia mají studenti učitelství možnost se seznámit s programem P4C v rámci povinně – volitelného předmětu „Dialog ve vyučování“. Předmět je zaměřen na představení programu P4C a jeho konceptu 3 dimenzí myšlení (kritického, tvořivého a angažované myšlení), které obsahují jednotlivé intelektové dovednosti, kterými se rozvíjí samotné myšlení, ale i dovednosti vést dialog s druhými, schopnost argumentovat, pokládat správné otázky apod. Při prezentaci projektu budou představena východiska a koncepce P4C, design plánovaného výzkumu a některá získaná data.
Links
MUNI/A/1357/2018, interní kód MUName: Výzkum procesů učení: od formálního vzdělávání k informálnímu učení:
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 4/9/2024 00:21