NERUŠILOVÁ, Terezie. Le numérique dans l'enseignement du français en France et en République tcheque. In Colloque international. Le prévisible et l'imprévisible. Perspectives linguistiques, culturelles et didactiques. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Le numérique dans l'enseignement du français en France et en République tcheque
Název česky Informační technologie ve výuce francouzštiny ve Francii a v České republice
Název anglicky Using ICT in French language teaching in France and in the Czech Republic
Autoři NERUŠILOVÁ, Terezie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Colloque international. Le prévisible et l'imprévisible. Perspectives linguistiques, culturelles et didactiques. 2019.
Další údaje
Originální jazyk francouzština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Maďarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00110558
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky informační a komunikační technologie; výuka francouzštiny; výuka cizích jazyků
Klíčová slova anglicky ICT; information and communication technology; French language teaching; foreign language teaching
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. et Mgr. Terezie Nerušilová, učo 330948. Změněno: 10. 3. 2020 14:02.
Anotace
Notre contribution porte sur le numérique dans l'enseignement du français. Nous présentons tout d’abord ce que nous observons dans le milieu scolaire tcheque. Nous nous concentrons ensuite sur les recherches menées en France que nous comparons avec des recherches menées en République tcheque. Nous concluons en esquissant le projet de notre recherche doctorale a la Faculté de Pédagogie de l’Université Masaryk qui porte sur l’application des outils concrets dans les classes du français pour les débutants.
Anotace česky
Příspěvek pojednává o využití informačních a komunikačních technologií ve výuce francouzštiny. Nejprve představujeme, jaké trendy pozorujeme v českém školním prostředí, poté porovnáváme výzkumy vedené ve Francii a v České republice a na závěr načrtneme projekt našeho dizertačního výzkumu na Masarykově univerzitě, který se zabývá využitím konkrétních nástrojů v hodinách francouzštiny pro začátečníky.
Anotace anglicky
The contribution focuses on using the ICT in French language teaching. It firstly presents the current trends observed in the Czech educational environment, it then compares the research conducted in France and in the Czech Republic, and it concludes by drafting the dissertation project at the Masaryk University which deals with application of particular tools into French language teaching classes.
Návaznosti
MUNI/A/1143/2018, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VIII)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 18:06