SUCHÁČEK, Petr. Active learning: Something we all have to get used to. thesedablog: Supporting and Leading Educational Change, 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Active learning: Something we all have to get used to
Název česky Aktivní učení: zvykat si musejí všichni
Autoři SUCHÁČEK, Petr.
Vydání 2019.
Nakladatel thesedablog: Supporting and Leading Educational Change
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Rektorát
Klíčová slova česky vysokoškolská pedagogika, rozvoj pedagogických kompetencí, aktivní učení, participativní metody
Klíčová slova anglicky university pedagogy, proffesional development, active learning, participatory methods
Štítky CERPEK, další vzdělávání pedagogických pracovníků, pedagogická komunikace, Pedagogické kompetence, vysokoškolská pedagogika
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 20. 2. 2020 13:38.
Anotace
In the commented Chapter STUDENT PAIR WORK AS A TOOL TO PROMOTE ACTIVE LEARNING AMONG STUDENTS IN KOSOVO, Shpend Voca attempts to break the cycle of student passivity that goes hand in hand with lecturing as the dominant form of teaching. The aim of his teaching innovation was to increase the quantity and quality of student contributions during the teaching process and the methodology he used to achieve this goal was having students work in pairs. My comments focus on other part of the process: We as a teachers also need to learn to implement new skills such as leading open, moderated and closed discussions. The reward will not only be better learning outcomes for our students, but also that we will become active teachers because we are engaged in dialogues with students. This is, I believe, well worth the effort.
Anotace česky
Ve svém komentáři reaguji na kapitolu Shpend Voca nazvanou STUDENT PAIR WORK AS A TOOL TO PROMOTE ACTIVE LEARNING AMONG STUDENTS IN KOSOVO, která se zabývá jeho pokusem prolomit cyklus pasivity na straně studentů, která jde ruku v ruce s přednáškou jako dominantní metodou výuky. Můj komentář se na rozdíl od kapitoly samotné více soustředí na učitele: my jako učitelé se totiž také musíme naučit nové dovednosti jaký mi jsou otevírání, vedení a uzavírání diskuzí. Výsledkem tohoto učení nebudou jenom lepší výsledky na straně studentů, ale také to, že nás výuka - díky dialogům se studenty - může mnohem více bavit. A to podle mne stojí za tu práci.
Návaznosti
CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002418, interní kód MUNázev: Masarykova univerzita 4.0 (Akronym: MUNI 4.0)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Masarykova univerzita 4.0, PO 2 Rozvoj vysokých škol a lidských zdrojů pro výzkum a vývoj
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 18:43