Detailed Information on Publication Record
2019
Příběhy pro malé čtenáře
ŠVANTNEROVÁ, JitkaBasic information
Original name
Příběhy pro malé čtenáře
Name in Czech
Příběhy pro malé čtenáře
Name (in English)
Stories for small readers
Authors
ŠVANTNEROVÁ, Jitka
Edition
1. vydání. Masarykova univerzita, 59 pp. 2019
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Type of outcome
Odborná kniha
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
ISBN
978-80-210-9319-5
Keywords (in Czech)
čtení, čtenářská gramotnost, výchovné texty, gramatické jevy, dětské příběhy
Keywords in English
Reading, Reading Literacy, Text for Education, Grammar, Storries for Children
Tags
Změněno: 18/9/2019 11:23, Bc. Jiří Hotárek
V originále
Sbírka pracovních listů „Příběhy pro malé čtenáře” (2. díl) navazuje na sbírku „Moje první čtení” (1. díl) a předchází sbírce „Pohádky pro nejmenší“ (3. díl). Příběhy lze zařazovat od druhé poloviny školního roku pro 1. třídu, lze s nimi pracovat i ve druhé, resp. třetí třídě základní školy. Pracovní listy vznikly jako reakce na běžné situace ve třídě i mimo školu nebo jako reakce na události roku. Vedou k práci s textem, pochopení významu slov, rozšiřování slovní zásoby.
In Czech
Sbírka pracovních listů „Příběhy pro malé čtenáře” (2. díl) navazuje na sbírku „Moje první čtení” (1. díl) a předchází sbírce „Pohádky pro nejmenší“ (3. díl). Příběhy lze zařazovat od druhé poloviny školního roku pro 1. třídu, lze s nimi pracovat i ve druhé, resp. třetí třídě základní školy. Pracovní listy vznikly jako reakce na běžné situace ve třídě i mimo školu nebo jako reakce na události roku. Vedou k práci s textem, pochopení významu slov, rozšiřování slovní zásoby.
In English
The collection of working sheets „Stories for small readers“ (part 2) is linked with the collection „Fairy tales for youngest children“ (part 3) and „My first reading“ (part 1). Teachers can use stories from the second part of the first class or later in the second or third class. Working sheets presents daily-life situations in the school and outside during the whole year. They motivate for working with text, understanding the meaning of words, enlarging vocabulary.