Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1559057, author = {Koblihová, Hana}, booktitle = {XXVII. konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická Technické univerzity v Liberci, 2019.}, keywords = {Pupil´s quality of life, whole person education, educational assessment,Q metodology}, language = {cze}, title = {Propojení dvou školních světů: Subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání (projekt práce)}, year = {2019} }
TY - CONF ID - 1559057 AU - Koblihová, Hana PY - 2019 TI - Propojení dvou školních světů: Subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání (projekt práce) KW - Pupil´s quality of life, whole person education, educational assessment,Q metodology N2 - Anotace Tento příspěvek prezentuje záměr disertační práce, která se zabývá kvalitou života obyčejného žáka ve dvou vzdělávacích období. Pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání otevírá problematiku přechodu mezi vzdělávacími stupni. Hlavním cílem disertačního výzkumu je popsat subjektivní vnímání kvality života očima samotných žáků na tomto pomezí. Z důvodu triangulace metod budou využity tři kvalitativní metody: Q metodologie v interaktivní počítačové podobě, obsahová analýza sestaveného obrázku a obsahová analýza volných písemných výpovědí. Praktickým dopadem je zjištění subjektivní úrovně kvality života žáka jako diagnostické pomůcky za účelem podpory a zvyšování celostního přístupu k žákům a vyšší individualizace ve výuce. Svým důrazem na individualizaci a celostní pojetí osobnosti se práce snaží posunout pedagogickou diagnostiku a výzkum do oblasti individualizované diagnostiky. ER -
KOBLIHOVÁ, Hana. Propojení dvou školních světů: Subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání (projekt práce) (Connecting two school worlds: Pupils´subjective perception of quality of life between primary and lower secondary education). In \textit{XXVII. konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická Technické univerzity v Liberci, 2019.}. 2019.
|