PECINA, Pavel. BADATELSKÝ PŘÍSTUP V TECHNICKÉM VZDÉLÁVÁNÍ: TEORIE A VÝZKUM. LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019, Ročník 9, č. 2, s. 55-58. ISSN 1804-526X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název BADATELSKÝ PŘÍSTUP V TECHNICKÉM VZDÉLÁVÁNÍ: TEORIE A VÝZKUM
Název česky BADATELSKÝ PŘÍSTUP V TECHNICKÉM VZDÉLÁVÁNÍ: TEORIE A VÝZKUM
Název anglicky RESEARCH APPROACH IN TECHNICAL EDUCATION: THEORY AND RESEARCH
Autoři PECINA, Pavel.
Vydání 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Recenze
Stát vydavatele Česko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnil: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Změněno: 1. 10. 2019 17:20.
Anotace
Publikovaná recenze vydané odborné knihy (monografie): Dostál, J., Kožuchová, M. (2016). Badatelský přístup v technickém vzdělávání: Teorie a výzkum. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Recenze_knihy__Badatelsky_pristup_v_technickem_vzdelavani.docx Licence Creative Commons  Verze souboru Pecina, P. 1. 10. 2019

Práva

Právo číst
 
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597
Atributy
 
Vytisknout
Požádat autora o autorský výtisk Zobrazeno: 11. 7. 2020 03:41