B
2019
Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování
KACHLÍK, Petr, Věra VOJTOVÁ, Karel ČERVENKA, Martin FIALA, Michaela FIALOVÁ et. al.
Základní údaje
Originální název
Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování
Název česky
Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování
Název anglicky
Educational attitudes towards children at risk, children with behavioural problems and children with behavioural disorders
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 199 s. 2019
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Klíčová slova česky
etopedie; inkluzivní vzdělávání; škola; institucionální výchova; kvalita života, resilience; zvládání; děti v riziku; problémy v chování; porucha chování
Klíčová slova anglicky
special needs education of children with behavioural difficulties/disorders; inclusive education; school; residential care; quality of life; coping; behavioural difficulties; behavioural disorder
V originále
Centrálním tématem monografie jsou přístupy k edukaci dětí v riziku s problémy/s poruchami chování. Témata nálepkování, prevence i intervence vycházejí z výzkumů praxe speciální pedagogiky etopedie v českém školském prostředí od škol hlavního proudu vzdělávání až prostředí institucionální výchovy. Jednotlivé kapitoly spojuje tematická nit inkluzivních kontextů vzdělávání, prevence i intervence cílové skupiny s perspektivou kvality života v dospělosti.
Anglicky
The book is focused on educational approaches to children at-risk or with behavioural difficulties/disorders. Main topics of the book are associated to problems of the labelling process and of processes of prevention and intervention within Czech educational area (school environment and residential care facilies). Chapters bring together the topical thread of contexts of inclusive education, of processes of prevention and intervention focused to target groups (with the respect to the childrens‘ quality of life in adulthood).
Návaznosti
MUNI/A/1183/2016, interní kód MU | Název: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách hlavního vzdělávacího proudu | Investor: Masarykova univerzita, Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách hlavního vzdělávacího proudu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
|
Zobrazeno: 15. 11. 2024 00:36