KACHLÍK, Petr, Věra VOJTOVÁ, Karel ČERVENKA, Martin FIALA, Michaela FIALOVÁ, Tereza KRČMÁŘOVÁ, Viktor KRIŽO, Jiří MARTINEC, Petra SEGEŤOVÁ a Kateřina ŠTRAUSOVÁ. Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. 199 s. ISBN 978-80-210-9379-9. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování
Název česky Edukační přístupy k dětem v riziku, s problémy a s poruchami v chování
Název anglicky Educational attitudes towards children at risk, children with behavioural problems and children with behavioural disorders
Autoři KACHLÍK, Petr, Věra VOJTOVÁ, Karel ČERVENKA, Martin FIALA, Michaela FIALOVÁ, Tereza KRČMÁŘOVÁ, Viktor KRIŽO, Jiří MARTINEC, Petra SEGEŤOVÁ a Kateřina ŠTRAUSOVÁ.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 199 s. 2019.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-210-9379-9
Klíčová slova česky etopedie; inkluzivní vzdělávání; škola; institucionální výchova; kvalita života, resilience; zvládání; děti v riziku; problémy v chování; porucha chování
Klíčová slova anglicky special needs education of children with behavioural difficulties/disorders; inclusive education; school; residential care; quality of life; coping; behavioural difficulties; behavioural disorder
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 31. 10. 2019 13:24.
Anotace
Centrálním tématem monografie jsou přístupy k edukaci dětí v riziku s problémy/s poruchami chování. Témata nálepkování, prevence i intervence vycházejí z výzkumů praxe speciální pedagogiky etopedie v českém školském prostředí od škol hlavního proudu vzdělávání až prostředí institucionální výchovy. Jednotlivé kapitoly spojuje tematická nit inkluzivních kontextů vzdělávání, prevence i intervence cílové skupiny s perspektivou kvality života v dospělosti.
Anotace anglicky
The book is focused on educational approaches to children at-risk or with behavioural difficulties/disorders. Main topics of the book are associated to problems of the labelling process and of processes of prevention and intervention within Czech educational area (school environment and residential care facilies). Chapters bring together the topical thread of contexts of inclusive education, of processes of prevention and intervention focused to target groups (with the respect to the childrens‘ quality of life in adulthood).
Návaznosti
MUNI/A/1183/2016, interní kód MUNázev: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Investor: Masarykova univerzita, Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami ve školách hlavního vzdělávacího proudu, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 17:44